سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای پسر نازم آیدین جان
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
[ جمعه 90/12/26 ] [ 2:43 صبح ] [ آیدین ] [ نظرات () ]

کودک

همه ما در تربیت فرزندانمان گاه دوست داریم جهت و مسیر درست تری را انتخاب کنیم و شیوه ای صحیح را در قبال رفتارهای نادرست کودکمان داشته باشیم.

 اصلاً گاهی اوقات پیش می آید که مدیریت رفتار فرزندمان با ماست و این ما هستیم که حد و حدود رفتارهای آنها را به طور مستقیم و با استراتژی های خاص مشخص می کنیم.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 90/12/21 ] [ 1:40 صبح ] [ آیدین ] [ نظرات () ]

کودکی که حالت تهوع دارد ناراحت و مضطرب است و این وظیفه والدین است که او را کمک کنند. روش های متفاوتی برای درمان تهوع کودکان وجود دارد.

 

بیماری کودکان

جلوگیری از استفراغ

- حرف کودک خود را گوش کنید. کودکان معمولا قبل از استفراغ به والدین احساس خود را از حالت تهوع می گویند، ولی ممکن است خیلی از والدین حرف آنها را باور نکنند و فکر کنند که کودکشان شوخی می کند. این گونه والدین مجبور می شوند به دلیل عدم توجه به حرف کودک خود، خانه را پس از استفراغ کودکشان تمیز کنند.

- تحرک زیاد برای کودکی که حالت تهوع دارد ممکن است موجب تشدید حالت تهوع او شود. هنگامی که او استراحت می کند، قطعه یخ را روی شکم او قرار دهید. از دادن نوشیدنی های اسیدی که به بدتر شدن وضعیت معده او کمک می کند خودداری کنید.

- کودکی که سابقه تهوع دارد را در وضعیت مناسبی در ماشین قرار دهید. او باید در صندلی جلو و کنار پنجره بنشیند و در طی رانندگی توجه بیشتری به او داشته باشیم.

تب بالا و سرفه های خشن کودک را مدنظر داشته باشیم و در حین مراجعه به پزشک متخصص اطفال آنها را بگوییم. سرفه های زیاد باعث استفراغ در کودک می شود.

اگر حالت تهوع همراه با سفتی گردن، حالت ضعف در کودک و استفراغ خونی بود، فوراً به پزشک متخصص اطفال مراجعه کنید

ادامه مطلب...

[ شنبه 90/12/13 ] [ 7:3 عصر ] [ آیدین ] [ نظرات () ]

سیبس

اسفند رسید اصلا اگه چشماتو ببندی ویه نفس عمیق بکشی نیازی به تقویم نیست واقعا بوی حال وهوای قبل از عید همیشه حس میشه خونه تکونی وخرید وسایل جدید...گفتم خونه تکونی یاد  اسفند پارسال افتادم که هنوز آقا طلا مهمونم بود  یادش به خیر با هم کلی خونه تکونی کردیم  خستگی نداشتیم یادمه که بابایی هم از زحماتمون  برای یادگاری کلی عکس گرفته بود امروز که اونا رو داشتم میدیدم گفتم یه سر هم به پستهای اسفند پارسال بزنم خیلی واسم جالب بود به شما  دوستان هم پیشنهاد میدم  تو وبلاگ خودتون این کار رو بکنین لذت بخشه. یادش به خیر بابایی سه تا ماهی خوشگل واسمون گرفته بود خیلی دوستشون داشتم اما واقعا دلم نمیخواست داخل تنگ بمیرن بهمین خاطر  بعد نوروز اونا رو توی رودخونه رها کردیم روز قشنگی بود یه نمه بارون هم می اومد ... 

بگذریم امسال با آیدین واقعا واسم مشکل شده مثل سابق خونه تکونی وتمیز کاری امان از دست این وروجک آیدین عزیز

 

                                                                                 

آیدین جون باهوش از ماه ششم شروع کرد به دست زدن و حالا وقتی که خوابش میاد به شیشه شیرش یا به صورت مامانی با کف دست ضربه میزنه این حرکتش رو خیلی دوست دارم

شکلک عروسک

دو روزی هم میشه که عروسکهای بوقی رو میتونه فشار بده وبوق بوق بوق صدا در میاره واز این کارش لذت میبره.چند شبی میشه که آیدین بیقراری میکنه که علتش در اومدن دندوناشه بعضی اوقات به دستور دکترش لثه هاش رو واسش ماساژ میدم اما بازم برای آروم کردن خارش لثه هاش به همه چیز متوسل میشه از  عروسک وپتوش گرفته تا به نون...  که خیلی هم علاقه داره خصوصا سنگک


 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 8:1 عصر ] [ آیدین ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 86371